De laatste loodjes - Reisverslag uit Assen, Nederland van Daan Dijkema - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Assen, Nederland van Daan Dijkema - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

13 September 2014 | Nederland, Assen

De spanning begint nu op te lopen, het avontuur komt steeds dichterbij. Wat heb ik er ongelofelijk veel zin in! Wat mij betreft zat ik vandaag al in het vliegtuig. Aan de andere kant heb ik nog genoeg te doen, tas inpakken, keuzes maken over welke kleding mee met en welke niet. Alle papieren en belangrijke zaken zijn gelukkig al geregeld, dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken. Nog twee dagen om de laatste zaakjes voor elkaar te maken en dan gaat de reis van start.

En hoe mooi is het dat je vlak voor je reis met de mensen die belangrijk zijn voor jou kan vieren dat je het avontuur tegemoet gaat. Wat was het een mooi feest gisteren en ik wil via deze weg nogmaals iedereen heel hartelijk bedanken voor de kado's, maar vooral voor de aanwezigheid. Het doet me goed dat jullie er waren! En lieve Nynke, Lotte en ook Paulien heel erg bedankt voor het bedenken van het lied en de rest voor het uit volle borst mee zingen, als ik er aan terug denk krijg ik al weer helemaal kriebels. Een fantastisch kado! :D

Ik zal proberen de komende hier regelmatig een berichtje te plaatsen over mijn (wilde) avonturen. Het volgende bericht zal komen vanuit Australië!

G'day mates and have a nice one!

  • 15 September 2014 - 18:40

    Marjan En Hans:

    Daan, we wensen jou een goede reis en een fantastische tijd. Wij verheugen ons nu al op de verhalen.

  • 15 September 2014 - 22:20

    P&M:

    De laatste avond hier, morgen is het eindelijk zo ver. Ga er wat moois van maken! We reizen in gedachten mee. Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 7704

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 13 Februari 2015

Reis naar Australië!

Landen bezocht: